لوستر لوستر .

لوستر

7 نكته جهت نصب لوستر

براي نصب لوستر در خانه بايد نكات ايمني مربوط به آن را بدانيد و اگر در اين كار تبحر لازم را نداريد لازم است كه از يك نفر كه قبلا اينكار را انجام داده و اصول نصب را مي‌داند كمك بگيريد. رعايت ۷۷ نكته زير مي‌تواند به شما كمك كند....

۱) براي نصب لوستر نياز به داشتن اصول اوليه برق مانند سيم‌كشي داريد. دستورالعمل نصب لوستر را در راهنماي آن بخوانيد.

۲) به وزن لوستر دقت كنيد و بررسي كنيد كه آيا مي‌توانيد از جعبه اتصال سقف قديمي خود  استفاده كنيد يا بايد يك جعبه اتصال جديد و قابل اطمينان نصب نماييد.

۳) براي بالا رفتن حتما از نرده‌بان‌هاي خانگي استفاده كنيد و مطمئن شويد كه نرده‌بان سرجاي خود محكم ايستاده و ليز نمي‌خورد. چنانچه خطر ليز خوردن وجود دارد زير چهارپايه‌ها دستمال پارچه‌اي بگذاريد.

۴) مراقب باشيد كودكان در اطراف‌تان حضور نداشته باشند.

۵) براي انجام هرگونه كار برقي حتما از دست‌كش‌هاي عايق استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه دست‌كش‌تان پاره يا سوراخ نيست. براي  اين كار مي‌توانيد از عينك‌هاي محافظ كه اطراف‌اش پوشيده شده و براي محافظت چشم به كار مي‌رود نيز استفاده كنيد تا هنگامي كه سرتان بالاست اجسام ريز ريخته شده از سقف وارد چشم‌تان نشود.

۶) جريان برق را از كنتور قطع كنيد و به خاموش بودن كليد بسنده نكنيد زيرا ممكن است در حين كار تصادفا كليد برق توسط افراد روشن شود و خطر برق‌گرفتگي وجود دارد به همين دليل توصيه مي‌شود كليه كارهاي برقي را به هنگام روز انجام دهيد.

۷) اگر لوسترتان حباب دارد، حباب‌ها را باز كنيد و پس از نصب مجددا آنها را ببنديد.

چنانچه مايل هستيد موارد بيشتري از انواع لوستر را مشاهده نماييد و يا اينكه از نمايندگي هاي مجاز فروش لوستر با خبر شويد و حتي براي اطلاع از قيمت لوستر و اقدام به خريد لوستر به صورت آنلاين نماييد مي توانيد به سايت http://irluster.ir مراجعه نماييد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۴:۵۰ توسط:شايان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :